sábado, 30 de março de 2013

Oração ao Sagrado Coração de Jesus...




Lembrai-vos, ó dulcissímo Jesus, que nunca se ouviu dizer que alguém, morrendo com confiança ao vosso Sagrado Coração, implorando a vossa divina assistência e reclamando a vossa infinita misericórdia, fosse pro Vós abandonado.

Possuído, pois, e animado da mesma confiança. Ó Coração Sagrado de Jesus, rei de todos os corações, recorro a Vós,e me prosto diante de Vós. Meu Jesus, pelo vosso precioso testemunho de sangue e pelo amor de vosso divino Coração, vos peço não desprezais as minhas súplicas, mas ouvi-as favoravelmente e dignais-vos atender-me. Amém.

 Uma Páscoa feliz a todos...

Prayer to the Sacred Heart of Jesus ...


Remember, O most sweet Jesus, that never was it known that anyone dying confidently to your Sacred Heart, begging your divine assistance and complaining to your infinite mercy, was pro Thou forsaken.

Owned, for the same confidence and excited. O Sacred Heart of Jesus, king of all hearts, I turn to you, and I bow before Thee. My Jesus, by your precious blood and witness the love of your divine Heart, I pray you despise not my petitions, but I heard them favorably and dignais you meet me. Amen


Happy Easter to all ...



Nenhum comentário: