quarta-feira, 30 de janeiro de 2013

Lista dos mortos da Boate Kiss...



Conheça quem são as vítimas:


Allana Willers 
Allana Willers tinha 18 anos e era natural de Ijuí. Estudava jornalismo na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM).
Alexandre Ames Prado
Alexandre Ames Prado era natural de Santa Maria e estudava jornalismo na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM).
Alex Giacomolli 
Alex Giacomolli era natural de Tapera, estudava Agronomia na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM) e trabalhava como técnico agropecuário na empresa Stara.
Ana Caroline Rodrigues
Ana Caroline Rodrigues, de 19 anos, era natural de Esmeralda e cursava tecnologia de alimentos em Santa Maria.
Ana Paula Anibaletto dos Santos
Ana Paula Anibaletto dos Santos era natural de Entre Rios e estudava Medicina Veterinária na UFSM.
André Cadore Bosser
André Cadore Bosser era natural de Alegrete e estudava engenharia florestal na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM). Também chegou a estudar engenharia ambiental no Centro Universitário Franciscano (Unifra), mas não concluiu o curso.
Andressa Ferreira Flores
Andressa Ferreira Flores estudava Estética e Cosmética na ULBRA Santa Maria.
Andressa de Moura Ferreira
Andressa Ferreira era natural de Santa Rosa e morava em Santa Maria desde o ano passado, quando passou para o vestibular de medicina veterinária na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM). Em 2011, a jovem se formou no ensino médio na Fundação Educacional Machado de Assis (Fema) de Santa Rosa. Foi representante de Santa Rosa no Garota Verão 2011.
Andressa Rooz Paz
Andressa Rooz Paz tinha 20 anos, era natural de São Francisco de Assis e estudava tecnologia em agronegócios na UFSM.
Andressa Thalita Farias Brissow
Andressa Brissow era de Itaqui e morava em Santa Maria, onde estudou na Faculdade de Direito de Santa Maria (FADISMA). Irmã de Louise Brissow, que também morreu no incêndio.
Andrise Farias Nicoletti
Andrise Farias Nicoletti, de 20 anos, era natural de São Gabriel e estudava Agronomia na UFSM.
Ângelo Nicoloso Aita
Ângelo Nicoloso Aita era natural de Alegrete e morava em Santa Maria, onde estudava na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM). Torcia para o Grêmio.
Ariel Nunes Andreatta
Ariel Nunes Andreatta era natural de Jóia, mas residia em Santa Maria. Formou-se na Escola Técnica Estadual 25 de Julho, em Ijuí.
Augusto Cezar Neves
Augusto Cezar Neves cursava bacharelado em Ciência da Computação na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM) e já era formado pelo Centro Universitário Franciscano (Unifra).
Augusto Sergio Krauspenhar da Silva
Augusto Sergio Krauspenhar da Silva estagiava na 1ª Vara Cível de Santa Maria. Estudava Filosofia na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM) e Direito no Centro Universitário Franciscano (UNIFRA).
Augusto Malezan de Almeida Gomes
Augusto Malezan de Almeida Gomes estudava no colégio Cilon Rosa, em Santa Maria. Formou-se no terceiro ano do ensino médio em 2011.
Bárbara Moraes Nunes
Bárbara Moraes Nunes era natural de Santo Antônio das Missões, tinha 24 anos e era formada em fisioterapia.
Bernardo Carlo Kobe
Bernardo Carlo Kobe tinha 20 anos e fazia cursinho pré-vestibular em Santa Maria, onde morava com os pais. Foi sepultado em Independência.
Benhur Retzlaff Rodrigues
Benhur Retzlaff Rodrigues havia passado no vestibular para engenharia civil na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM). Torcia para o Internacional.
Bibiana Berleze
Bibiana Berleze era aluna de medicina veterinária na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM).
Brady Adrian Gonçalves Silveira 
Brady Adrian Gonçalves Silveira nasceu em Cruz Alta e servia na 13ª Companhia de Comunicações Mecanizada do exército. Ele trabalhava em São Gabriel e comemorava o aniversário no evento.
Bruna Brondani Papalia
Bruna Brondani Papalia tinha 25 anos e era advogada. O corpo foi sepultado em Santiago.
Bruna Camila Graeff
Bruna Camila Graeff, de 20 anos, era natural de São José do Inhacorá e estava no primeiro semestre da faculdade de Tecnologia em Alimentos na UFSM.
Bruna Eduarda Neu
Bruna Eduarda Neu, natural de Agudo, estudava Tecnologia em Alimentos na UFSM. Era namorada de Thailan de Oliveira, que também morreu no incêndio.
Bruna Occai
Bruna Occai tinha 24 anos, cursava mestrado em bioquímica toxicológica na UFSM. Natural de Belmonte (SC).
Bruno Kräulich
Bruno Kräulich era natural de Tuparendi, tinha 28 anos e era aluno da pós-graduação em agronomia na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM).
Cássio Garcez Biscaino
Cássio Garcez Biscaino era natural de Manoel Viana e trabalhava como enfermeiro no Hospital Universitário de Santa Maria.
Carlos Alexandre dos Santos Machado
Carlos Alexandre dos Santos Machado era natural de Santa Maria e formado em administração pelo Centro Universitário Franciscano (Unifra).
Carolina Simões Corte Real
Carolina Simões Corte Real estudava Tecnologia em Alimentos na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM).
Clarissa Lima Teixeira
Clarissa Lima Teixeira era estudante de licenciatura em Letras na UFSM.
Cristiane Quevedo da Rosa 
Cristiane Quevedo da Rosa era naturam de Júlio de Castilhos, mas morava em Santa Maria. Lá, era estudante de medicina veterinária.
Crisley Caroline Saraiva Freitas da Palma
Crisley Caroline Saraiva Freitas da Palma era natural de Santa Maria e trabalhava em uma clínica odontológica do município.
Daniela Betega Ahmad
Daniela Betega Ahmad era natural de Cacequi. Morava em Santa Maria, onde cursava Agronomia na Universidade Federal de Santa Maria (USFM). Ensino Médio também foi concluído na cidade, no Colégio Marista Santa Maria. Namorava com Mateus Brondani, que também morreu no incêndio.
Daniel Sechim
Daniel Sechim estudava Tecnologia em Agronegócios na UFSM.
Daniele Dias de Mattos
Daniele Dias de Mattos era médica e trabalhava no Hospital Central do Exército (HCE), no Rio de Janeiro, e estava de férias na cidade de Santa Maria, desde o início do mês de janeiro.
Danilo Brauner Jaques
Danilo Brauner Jacques era o gaiteiro da Gurizada Fandangueira, banda que tocava na boate Kiss no momento do incêndio. Era formado em sistemas de informação pelo Centro Universitário Franciscano (Unifra).
David Santiago de Souza
David Santiago de Souza cursava Odontologia na UFSM.
Deives Marques Gonçalves
Deives Marques Gonçalves tinha 33 anos e trabalhava em uma farmácia. Era irmão de Gustavo Gonçalves, que chegou a ser levado para atendimento em um hospital de Porto Alegre, mas acabou sofrendo uma morte cerebral após ter 70% do corpo queimado.
Dionatha Kamphorst
Dionatha Kamphorst tinha 18 anos, era de Santana do Livramento e morava em São Gabriel, onde estudou na escola XV de Novembro.
Douglas da Silva Flores
Douglas da Silva Flores era natural de Santo Antônio das Missões e estudante de curso técnico em enfermagem.
Dulce Raniele Gomes Machado
Dulce Raniele Gomes Machado era de São Gabriel e ex-aluna do Centro Universitário Franciscano (Unifra). Não chegou a concluir o curso de Ciências Contábeis.
Elizandro Oliveira Rolin
Elizandro Oliveira Rolin era empresário do ramo da moda e tinha 27 anos. Era natural de Itaara.
Emerson Cardozo Paim
Emerson Cardozo Paim estudava relações públicas na UFSM
Ericson Ávila dos Santos
Ericson Ávila dos Santos, de 22 anos, era natural de Cruz Alta e estudava Agronomia na UFSM.
Érika Sarturi Becker 
Érika Sarturi Becker estudava agronomia na UFSM. O corpo será enterrado no cemitério Santa Rita, em Santa Maria.
Fábio José Cervinski
Fábio José Cervinski era natural de Paim Filho e estudava Agronomia na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM). Tinha passado por um tratamento contra leucemia há 2 anos.
Felipe Vieira
Felipe Vieira, de 26 anos, era de Caxias do Sul. Morava e trabalhava em um frigorífico de Santa Maria. Será velado em Caxias.
Fernanda de Lima Malheiros
Fernanda de Lima Malheiros era nautural de Ijuí e estudava Agronomia na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM).
Fernanda Tischer
Fernanda Tischer era natural de Paverama, tinha 21 anos e cursava medicina veterinária na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM). Também ajudava a mãe nas tarefas da pequena propriedade da família no interior do município.
Fernando Michel Vogarins Parcianello
Fernando Michel Vogarins Parcianello, de 22 anos, era natural de Santo Ângelo e morava em Santa Maria. Cursou o ensino médio na Uninter.
Fernando Pellin
Fernando Pellin, de 23 anos, era natural de Chapada. Ele trabalhava na Caixa Econômica Federal de Sarandi.
Flávia de Carli Magalhães
Flávia de Carli Magalhães tinha 18 anos e estudava no campus de Palmeira das Missões da Universidade Federal de Santa Maria (UFSM). Era namorada de Luis Fernando Donati, que também morreu no incêndio.
Flávia Maria Torres Lemos
Flávia Maria Torres Lemos tinha 22 anos e cursava licenciatura em pedagogia no período diurno na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM).
Franciele Araujo Vieira
Franciele Araujo Vieira, tinha 22 anos, realizava mestrado em Bioquímica Toxicológica na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM) e era natural de Itaqui.
Franciele Vizioli
Franciele Vizioli, de 19 anos, era natural de Erechim e estudava na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM). Formou-se em 2010 no ensino médio no Colégio Haidée Tedesco Reali, de Erechim. Torcia para o Grêmio.
Gabriella Corcine Sanchotene
Gabriella Corcine Sanchotene era natural de Alegrete. Estudou psicologia no Centro Universitário Franciscano (Unifra). Também estudou Estética e Cosmética na ULBRA Santa Maria.
Gabriella dos Santos Saenger
Gabriella Saenger era de Uruguaiana e estudava no Centro Universitário Franciscano (Unifra), em Santa Maria. Formou-se no ensino médio em 2010 no Instituto Laura Vicuna, de Uruguaiana.
Gilmara Oliveira 
Gilmara Oliveira era natural de Porto Alegre e estudava na Faculdade de Direito de Santa Maria.
Giovani Krauchemberg Simões
Giovani Krauchemberg Simões tinha 21 anos e era soldado da Força Aérea Brasileira, base de Santa Maria. Foi sepultado na tarde da segunda-feira (28).
Greicy Pazini Bairro
Greicy Pazini Bairro era natural de Manoel Viana e estudava engenharia ambiental e sanitária no Centro Universitário Franciscano (Unifra).
Guido Ramón Brítez
Guido Ramón Brítez nasceu no Paraguai. Morava desde 2011 no Brasil e estudava zootecnia na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM).
Guilherme Pontes Gonçalves
Guilherme Pontes Gonçalves tinha 19 anos e era natural de Cachoeira, mas morava em Santa Maria há dois anos, onde cursava agronomia desde 2011 na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM). Namorava Stefani Posser Simeoni, que também morreu no incêndio.
Gustavo Marques Gonçalves
Gustavo Marques Gonçalves tinha 21 anos.O jovem estava internado em Porto Alegre após o incêndio e teve morte encefálica confirmada pela Secretaria de Saúde do Rio Grande do Sul na noite da terça-feira (28). Era irmão de Deivis Marques Gonçalves, que morreu em Santa Maria.
Heitor Santos Oliveira
Heitor Santos Oliveira tinha 24 anos e era sócio em uma produtora de eventos em Santa Maria. Morava na cidade e foi aluno da Universidade Federal de Santa Maria (UFSM).
Heitor Teixeira Gonçalves
Heitor Teixeira Gonçalves era natural de São Gabriel, estudava administração de empresas na UFSM. Era vice-presidente do PP Jovem na cidade.
Helena Dambros
Helena Dambros nasceu em Dom Pedrito, morou em Ijuí e estudava medicina veterinária na UFSM. O corpo foi levado para a capela da funerária Ijuiense Santa Rosa.
Helio Trentin Junior
Helio Trentin Junior era natural de Manoel Viana e formado em hotelaria.
Henrique Nemitz Martins 
Henrique Nemitz Martins era natural de Manuel Viana. Estudava medicina veterinária na UFSM e estava no 8° semestre.
Herbert Magalhães Charão
Herbert Magalhães Charão era aluno de terapia ocupacional na UFSM.
Igor Stefhan de Oliveira
Igor Stefhan de Oliveira cursava psicologia no Centro Universitário Franciscano (Unifra), após ter sido aprovado no vestibular em 2012.
Ilivelton Martins Koglin
Ilivelton era morador de Santa Maria e estudou na Escola de Ensino Médio Afonso Maurer, em Toropi.
Isabella Fiorini
Isabella Fiorini tinha 19 anos e estudava medicina veterinária na UFSM. Era de São Miguel do Oeste (SC).
Ivan München
Ivan München nasceu em Cândido Godói, tinha 19 anos e estava no 2º semestre de medicina veterinária na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM).
Jacob Francisco Thiele
Jacob Francisco Thiele cursava medicina veterinária na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM) desde 2009. Gostava de cavalos e participava de rodeios.
Jaderson da Silva
Jaderson da Silva tinha 30 anos e era natural de Itaqui. Estudava tecnologia de alimentos na UFSM.
Jennefer Mendes Ferreira
Jennefer Mendes Ferreira era natural de Santana do Livramento e estava matriculada para o 7º semestre de psicologia no Centro Universitário Franciscano (Unifra).
Jéssica Konzen 
Jéssica Konzen era natural de Manoel Viana e estudava educação especial na UFSM. Trabalhava em uma loja de roupas.
João Aluisio Treuliebe
João Aluisio Treuliebe era de Ijuí e formado em turismo pelo Centro Universitário Franciscano (Unifra).
João Carlos Barcellos
João Carlos Barcellos atuava no setor de Tecnologia da Informação da Escola Marista Santa Marta, em Santa Maria. Estudava Sistemas de Informação no Centro Universitário Franciscano (Unifra).
João Paulo Pozzobom
João Paulo Pozzobom morava em Santa Maria e estudava agronomia na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM). Namorava Michele Cardoso, que também morreu no incêndio.
João Renato Chagas de Souza
João Renato Chagas de Souza tinha 18 anos e morava em Santa Maria.
José Manuel da Cruz 
José Manuel da Cruz era natural de Santa Maria e estudava zootecnia na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM).
Julia Cristofari Sául
Julia Cristofari Sául cursava o segundo semestre de Medicina na Universidade de Santa Cruz do Sul (Unisc). Colegas do Diretório Acadêmico de Medicina da Universidade divulgaram uma nota de pesar lamentando a sua perda.
Juliana Moro Medeiros
Juliana Moro Medeiros cursava tecnologia de alimentos na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM).
Juliana Oliveira dos Santos
Juliana Oliveira dos Santos era natural de Tupanciretã e estudava enfermagem na UFSM. Estava matriculada também em direito no Centro Universitário Franciscano (Unifra).
Juliana Sperone Lentz
Juliana Sperone Lentz cursava agronomia na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM) e morava na cidade.
Juliano de Almeida Farias
Juliano de Almeida Farias era natural de Dom Pedrito, onde estudou na escola Nossa Senhora do Patrocínio. Estudava engenharia de automação na UFSM.
Kelen Aline Karsten Favarin
Kelen Aline Karsten Favarin estudava Direito na ULBRA Santa Maria.
Kelli Anne Santos Azzolin
Kelli Anne Santos Azzolin tinha 22 anos. Formou-se como mestre em educação em ciências pela Universidade Federal de Santa Maria (UFSM) em 2012, quando apresentou dissertação sobre atividades experimentais de estudantes de ensino médio em química. Estudou Farmacologia e Bioquímica e acompanhava estudos sobre biologia nuclear e bioquímica.
Karin Fernanda Knirsch
Karin Fernanda Knirsch estudava tecnologia de alimentos na UFSM.
Larissa Holsbah
Larissa Holsbah era natural de Santa Maria e formada em turismo pelo Centro Universitário Franciscano (Unifra). Iria cursar tecnologia em alimentos na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM).
Larissa Terres Teixeira
Larissa Terres Teixeira trabalhava como professora e foi estudante da Universidade Federal de Santa Maria (UFSM).
Laureane Salapata da Silva 
Lauriane Salapata da Silva, de 21 anos, estudava terapia ocupacional na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM).
Leandra Fernanda Toniolo
Leandra Fernanda Toniolo tinha 23 anos e estudava radiologia na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM).
Leandro Avila Leivas
Leandro Avila Leivas era natural de Santa Maria e estudava agronomia na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM). Já era formado em Ciências Contábeis pelo Centro Universitário Franciscano (Unifra).
Leonardo de Lima Machado
Leonardo de Lima Machado, de 26 anos, era soldado do Exército brasileiro. Machado conseguiu escapar com vida da boate em chamas, mas voltou a entrar duas vezes no local e, na segunda, ficou preso. O soldado morreu ao tentar salvar outras pessoas que estavam na casa noturna. Foi enterrado com honras militares na segunda-feira (28).
Leandro Nunes da Silva
Leandro Nunes da Silva estudava arquivologia na UFSM.
Leonardo Lemos Karsburg
Leonardo Lemos Karsburg era natural de Uruguaiana, onde estudou no colégio Sant´Ana. Cursava agronomia na UFSM.
Leonardo Machado de Lacerda
Leonardo Machado de Lacerda era natural do Rio de Janeiro e tinha 28 anos. Era oficial do Exército, formado pela Academia Militar das Agulhas Negras (Aman) em 2007. Morava em Santa Maria e servia no 4º Regimento de Carros de Combate, em Rosário do Sul.
Leonardo Schoff Vendrúsculo
Leonardo Schoff Vendrúsculo estudava agronomia na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM).
Letícia Baú
Letícia Baú tinha 18 anos, era natural de Tucunduva e cursava o primeiro semestre de Tecnologia de Alimentos na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM).

Letícia Ferraz da Cruz
Letícia Ferraz da Cruz estudava medicina veterinária na UFSM.
Letícia Vasconcellos
Letícia Vasconcellos, 36 anos, trabalhava na bilheteria da boate Kiss. Tinha dois filhos, um menino de 3 anos e uma menina de 6. Morreu ao tentar resgatar colega que estava dentro da boate, de acordo com o relato de sua irmã, Vanessa Vasconcellos. Morava em Santa Maria e estudou na Unifra.
Lincon Turcato Carabagiale
Lincon Turcato Carabagiale era natural de Ijuí e trabalhava como meteorologista do Inpe (Instituto Nacional de Pesquisas Espaciais) em Santa Maria.
Louise Victoria Farias Brissow
Louise Brissow era de Itaqui e estudava Tecnologia em Alimentos na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM), onde ingressou em 2012 e tinha previsão de formatura para 2015. Era gremista e irmã de Andressa Brissow, que também morreu no incêndio.
Luana Behr Vianna
Luana Behr Vianna era natural de Santa Maria e estudava psicologia no Centro Universitário Franciscano (Unifra).
Lucas Foggiato
Lucas Foggiato era natural de Dom Pedrito, estudava agronomia na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM) e trabalhava na empresa Instituto Phytus.
Lucas Leite Teixeira
Lucas Leite Teixeira, natural de Santa Maria, era cabo do Exército e pertencia ao 3º Grupo de Artilharia de Campanha Auto Propulsada.
Luciane Moraes Lopes
Luciane Moraes Lopes era natural de Santo Antônio das Missões, tinha 18 anos e fazia curso de aeromoça.
Luciano Tagliapietra Esperidião
Luciano Tagliapietra Esperidião era natural de Nova Palma e morava em Santa Maria. Trabalhava no exército brasileiro.
Luísa Batistella Püttow
Luísa Batistella Püttow cursava odontologia na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM) e se formaria no final do ano. Era natural de Tapera, onde o corpo será velado.
Luis Antonio Xisto
Luis Antonio Xisto estudou no colégio Objetivo de Santa Maria. Cursava medicina veterinária na UFSM. Era casado com Rosane Fernandes Rehermann que também morreu no incêndio.
Luís Felipe Balest Piovesan
Luís Felipe Balest Piovesan tinha 19 anos e era natural de Ijuí. Cursava agronomia na UFSM. O corpo foi velado em Panambi, onde a família estava morando.
Luis Fernando Donati
Luis Fernando Donati tinha 20 anos e estudava agronomia na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM). Era namorado de Flávia de Carli Magalhães, que também morreu no incêndio.
Luiza Alves da Silva
Luiza Alves da Silva era natural de Itaqui, tinha 26 anos e estudava direito. O prefeito municipal de Itaqui decretou luto oficial de três dias pelas perdas.
Luiz Carlos Ludin de Oliveira
Luiz Carlos Ludin de Oliveira tinha 45 anos e era primeiro sargento da Aeronáutica. Formado em Odontologia, morava na Vila Militar de Santa Maria, onde trabalhava, com a mulher Núria e um filho dela. Deixou três filhos, que não moravam com ele.
Luiz Eduardo Viegas Flores
Luiz Eduardo Viegas Flores era natural de Santa Maria e tinha 24 anos. Estudou no colégio militar de Santa Maria. Cursava ciência da computação na Universidade Federal de Santa Maria (UFSM).
Luiz Fernando Rodrigues Wagner
Luiz Fernando Rodrigues Wagner era natural de Santa Maria e estava matriculado no curso de Instrutor de Trânsito do Centro Universitário Franciscano (Unifra).

Ps: sobe para 235 o numero de mortos.

 Lista dos nomes das vitimas de A a L.

CONTINUA...


Know who are the victims

Allana Willers
Allana Willers was 18 and was born in Ijuí. He studied journalism at Universidade Federal de Santa Maria (UFSM).
Alexander Ames Meadow
Alexandre Prado Ames was born in Santa Maria and studied journalism at Universidade Federal de Santa Maria (UFSM).
Alex Giacomolli
Alex was born in Giacomolli Tapera, studied Agronomy at the Federal University of Santa Maria (UFSM) and worked as a technician in agricultural Stara company.
Ana Caroline Rodrigues
Ana Caroline Rodrigues, 19, was born in Emerald and studying food technology in Santa Maria.
Ana Paula dos Santos Anibaletto
Anibaletto Ana Paula dos Santos was born in Entre Rios and studied Veterinary Medicine at UFSM.
André Cadore Bosser
André was born in Cadore Bosser Alegrete and studied forestry engineering at the Federal University of Santa Maria (UFSM). It also came to study environmental engineering at Franciscan University Center (UNIFRA), but not completed the course.
Andressa Ferreira Flores
Andressa Ferreira Flores studied Aesthetics and Cosmetic ULBRA in Santa Maria.
Andressa Ferreira de Moura
Andressa Ferreira was born in Santa Rosa and lived in Santa Maria since last year, when he passed the entrance exam for veterinary medicine at the Federal University of Santa Maria (UFSM). In 2011, Young graduated from high school at the Educational Foundation Machado de Assis (FEMA) of Santa Rosa. Was representative of Santa Rosa Girl in Summer 2011.
Andressa Rooz Peace
Andressa Rooz Paz was 20, was a native of St. Francis of Assisi and studying technology in agribusiness in UFSM.
Andressa Thalita Farias Brissow
Andressa Brissow was Itaqui and lived in Santa Maria, where he studied at the Faculty of Law in Santa Maria (FADISMA). Sister Louise Brissow, who also died in the fire.
Andrise Farias Nicoletti
Andrise Farias Nicoletti, 20, was born in San Gabriel and studied agronomy in UFSM.
Angelo Aita Nicoloso
Angelo Aita was Nicoloso natural Alegrete and lived in Santa Maria, where he studied at the Federal University of Santa Maria (UFSM). Gremio hoped.
Ariel Nunes Andreatta
Ariel Nunes Andreatta was natural jewel, but resided in Santa Maria. He graduated from the State Technical School July 25, in Ijuí.
Neves Augusto Cezar
Neves Augusto Cezar studying a BA in Computer Science from Universidade Federal de Santa Maria (UFSM) and it was formed by the Franciscan University Center (UNIFRA).
Sergio Augusto da Silva Krauspenhar
Sergio Augusto da Silva Krauspenhar trainee in the 1st Civil Court of Santa Maria. He studied Philosophy at the Federal University of Santa Maria (UFSM) and Franciscan University Law Center (UNIFRA).
Augusto de Almeida Gomes Malezan
Malezan Augusto Gomes de Almeida studied at school Cylon Rosa, Santa Maria. Formed in the third year of high school in 2011.
Barbara Nunes Moraes
Barbara Nunes Moraes was born in Santo Antonio Missions, was 24 years old and was formed in physiotherapy.
Kobe Carlo Bernard
Bernardo Carlo Kobe was 20 and had pre-university preparatory course in Santa Maria, where he lived with his parents. He was buried in Independence.
Benhur Retzlaff Rodrigues
Benhur Retzlaff Rodrigues had passed the entrance exam for civil engineering at the Federal University of Santa Maria (UFSM). He hoped the International.
Bibiana Berleze
Bibiana Berleze was a student of veterinary medicine at the Federal University of Santa Maria (UFSM).
Adrian Brady Gonçalves Silveira
Brady Gonçalves Silveira was born in Adrian Cruz High and served in the 13th Mechanized Communications Company army. He worked in San Gabriel and commemorated the anniversary at the event.
Bruna Brondani Papalia
Bruna Brondani Papalia was 25 and was a lawyer. The body was buried in Santiago.
Bruna Camila Graeff
Bruna Camila Graeff, 20, was born in São José do Inhacorá and was in the first semester of college in Food Technology in UFSM.
Bruna Eduarda Neu
Bruna Eduarda Neu, natural Agudo, studying Food Technology at UFSM. Was the girlfriend of Thailan de Oliveira, who also died in the fire.
Bruna Occai
Bruna Occai was 24, studying master degree in biochemistry in toxicology UFSM. Natural Belmonte (SC).
Bruno Kräulich
Bruno was born in Kräulich Tuparendi, was 28 years old and was a student of postgraduate studies in agronomy at the Federal University of Santa Maria (UFSM).
Cassio Garcez Biscaino
Cassio was Garcez Biscaino natural Manoel Viana and worked as a nurse at the University Hospital of Santa Maria.
Carlos Alexandre dos Santos Machado
Carlos Alexandre dos Santos Machado was born in Santa Maria and graduated in administration at Franciscan University Center (UNIFRA).
Carolina Simões Royal Court
Carolina Simões Corte Real Food Technology student at the Federal University of Santa Maria (UFSM).
Clarissa Lima Teixeira
Clarissa Lima Teixeira was a student of Bachelor in Arts in UFSM.
Cristiane Quevedo Rose
Cristiane Quevedo Rose was unnatural Jules de Castilhos, but lived in Santa Maria. There was a veterinary student.
Saraiva Crisley Caroline Freitas da Palma
Saraiva Crisley Caroline Freitas da Palma was born in Santa Maria and worked at a dental clinic in the city.
Daniela Betega Ahmad
Daniela Betega Ahmad was born in Cacequi. Lived in Santa Maria, where she was studying Agronomy at the Federal University of Santa Maria (USFM). School was also completed in the City, Marist College Santa Maria. Brondani was dating Matthew, who also died in the fire.
Daniel Sechim
Daniel Sechim studying Agribusiness Technology in UFSM.
Daniele Dias de Mattos
Daniele Dias de Mattos was a doctor and worked in the Army Central Hospital (HCE), in Rio de Janeiro, and was vacationing in the town of Santa Maria, from the beginning of January.
Danilo Brauner Jaques
Danilo Brauner Jacques was Gurizada Fandangueira piper, who played in the band Kiss nightclub at the time of the fire. It was formed in information systems at Franciscan University Center (UNIFRA).
David Santiago de Souza
David Santiago de Souza was studying dentistry at UFSM.
Deives Marques Gonçalves
Deives Marques Gonçalves was 33 and worked at a pharmacy. He was the brother of Gustavo Gonçalves, who came to be taken for treatment at a hospital in Porto Alegre, but suffered a brain dead after 70% of the body burned.
Dionatha Kamphorst
Dionatha Kamphorst was 18, was Santana do Livramento and lived in San Gabriel, where he studied at the school XV November.
Douglas da Silva Flores
Douglas da Silva Flores was born in San Antonio Missions and student technical nursing.
Dulce Gomes Machado Raniele
Dulce was Raniele Gomes Machado of San Gabriel and former student of Franciscan University Center (UNIFRA). Failed to complete the course in Accounting.
Elizandro Rolin Oliveira
Elizandro Rolin Oliveira was the branch manager of fashion and was 27 years old. It was natural Itaara.
Emerson Cardozo Paim
Emerson Cardozo Paim studying public relations at UFSM
Ericson Ávila Saints
Ericson Avila dos Santos, 22, was born in Cruz Alta and studied agronomy in UFSM.
Erika Becker Sarturi
Erika Sarturi Becker studied agronomy at UFSM. The body will be buried in Santa Rita, Santa Maria.
Fábio José Cervinski
José Fábio Paim Cervinski was natural Son and studied Agronomy at the Federal University of Santa Maria (UFSM). She had undergone treatment for leukemia for 2 years.
Felipe Vieira
Felipe Vieira, 26, was Caxias do Sul Lived and worked in a refrigerator Santa Maria. It will be veiled in Caxias.
Fernanda Lima Malheiros
Fernanda Lima was Malheiros nautural of Ijuí and studied Agronomy at the Federal University of Santa Maria (UFSM).
Fernanda Tischer
Fernanda Tischer was born in Paverama, was 21 and studying veterinary medicine at the Federal University of Santa Maria (UFSM). Also helping the mother in the family's small property within the municipality.
Fernando Michel Vogarins Parcianello
Fernando Vogarins Parcianello Michel, 22, was born in San Angelo and lived in Santa Maria. Attended high school in UNINTER.
Fernando Pellin
Fernando Pellin, 23, was a native of Plateau. He worked at the Caixa Economica Federal de Sarandi.
Flavia de Carli Magalhães
Flavia de Carli Magellan was 18 and studying at the campus of Palm Mission Federal University of Santa Maria (UFSM). Was the girlfriend of Luis Fernando Donati, who also died in the fire.
Flávia Maria Lemos Torres
Flávia Maria Lemos Torres was 22 and studying degree in pedagogy during the day at the Federal University of Santa Maria (UFSM).
Franciele Araujo Vieira
Franciele Araujo Vieira, was 22 years old, performed Toxicology MSc in Biochemistry at the Federal University of Santa Maria (UFSM) and was a native of Itaqui.
Franciele Vizioli
Franciele Vizioli, aged 19, was a native of Erechim and studying at Federal University of Santa Maria (UFSM). He graduated in 2010 from high school in College Haidee Tedesco Reali, Erechim. Gremio hoped.
Gabriella Corcine Sanchotene
Gabriella was born in Corcine Sanchotene Alegrete. He studied psychology at Franciscan University Center (UNIFRA). He also studied in Aesthetics and Cosmetics ULBRA Santa Maria.
Gabriella dos Santos Saenger
Gabriella Saenger was Uruguaiana and studying at Franciscan University Center (UNIFRA) in Santa Maria. He graduated from high school in 2010 at the Institute Laura Vicuna, Uruguaiana.
Gilmara Oliveira
Gilmara Oliveira was born in Porto Alegre and studying at the Faculty of Law in Santa Maria.
Giovani Krauchemberg Simões
Giovani Krauchemberg Simões was 21 and was a soldier of the Brazilian Air Force, based in Santa Maria. He was buried on the afternoon of Monday (28).
Greicy Pazini Neighborhood
Greicy Pazini Neighborhood Manoel Viana was born in and studied engineering and environmental health at Franciscan University Center (UNIFRA).
Guido Ramón Brítez
Ramón Brítez Guido was born in Paraguay. She lived in Brazil since 2011 and studied animal science at the Federal University of Santa Maria (UFSM).
William Bridges Gonçalves
Bridges Guilherme Goncalves was 19 and it was natural waterfall, but lived in Santa Maria for two years, where she was studying agronomy since 2011 at the Federal University of Santa Maria (UFSM). Posser Simeoni was dating Stefani, who also died in the fire.
Gustavo Marques Gonçalves
Gustavo Marques Gonçalves was 21 years.The girl was hospitalized in Porto Alegre after the fire and had brain death confirmed by the Health Secretariat of Rio Grande do Sul on Tuesday night (28). He was the brother of Deivis Marques Gonçalves, who died in Santa Maria.
Hector Santos Oliveira
Hector Santos Oliveira was 24 and was a partner in an event producer in Santa Maria. Lived in the city and was a student of the Federal University of Santa Maria (UFSM).
Heitor Teixeira Gonçalves
Heitor Goncalves Teixeira was born in San Gabriel, studying business administration at UFSM. He was vice president of the PP Young in town.
Helena Dambros
Dambros Helena was born in Dom Pedrito, Ijuí lived in and studied veterinary medicine at UFSM. The body was taken to the chapel of the funeral Ijuiense Santa Rosa.
Helio Junior Trentin
Helio Junior Trentin was natural Manoel Viana and trained in hospitality.
Henrique Martins Nemitz
Henrique Martins Nemitz was natural Manuel Viana. He studied veterinary medicine at UFSM and was on the 8th semester.
Herbert Magellan charão
Herbert charão Magellan was a student in occupational therapy UFSM.
Igor Stefhan de Oliveira
Igor de Oliveira Stefhan studying psychology at Franciscan University Center (UNIFRA) after having passed the entrance exam in 2012.
Ilivelton Martins Koglin
Ilivelton was a resident of Santa Maria and attended High School Afonso Maurer in Toropi.
Isabella Fiorini
Isabella Fiorini was 19 and studied veterinary medicine at UFSM. Age of São Miguel do Oeste (SC).
Ivan München
Ivan was born in Munich Candido Godoi, was 19 and was in the 2nd semester of veterinary medicine at the Federal University of Santa Maria (UFSM).
Jacob Thiele Francisco
Jacob Thiele Francisco studying veterinary medicine at the Federal University of Santa Maria (UFSM) since 2009. She liked horses and participating in rodeos.
Jaderson da Silva
Jaderson da Silva was 30 years old and was born in Itaqui. Studied food technology at UFSM.
Jennefer Mendes Ferreira
Jennefer Mendes Ferreira was born in Santana do Livramento and was enrolled in the 7th semester of psychology at Franciscan University Center (UNIFRA).
Jessica Konzen
Jessica was born in Konzen Manoel Viana and studied special education in UFSM. He worked in a clothing store.
John Aluisio Treuliebe
John Aluisio Treuliebe Ijuí and was formed in tourism at Franciscan University Center (UNIFRA).
John Carlos Barcellos
John Carlos Barcellos worked in the sector of Information Technology School Marist Santa Marta, Santa Maria. He studied Information Systems at Franciscan University Center (UNIFRA).
John Paul Pozzobom
John Paul Pozzobom lived in Santa Maria and studied agronomy at the Federal University of Santa Maria (UFSM). Dating Michele Cardoso, who also died in the fire.
John Renato Chagas de Souza
John Renato Chagas de Souza was 18 and lived in Santa Maria.
José Manuel da Cruz
José Manuel da Cruz was born in Santa Maria and studied animal science at the Federal University of Santa Maria (UFSM).
Julia Saul Cristofari
Julia Cristofari Saul was in my second semester of Medicine at the University of Santa Cruz do Sul (Unisc). Colleagues of the Academic Board of the University of Medicine issued a note of regret lamenting his loss.
Juliana Moro Medeiros
Juliana Moro Medeiros studying food technology at the Federal University of Santa Maria (UFSM).
Juliana Oliveira dos Santos
Juliana Oliveira dos Santos was born in Tupanciretã and studied nursing at UFSM. She was also enrolled in law at Franciscan University Center (UNIFRA).
Juliana Sperone Lentz
Juliana Sperone Lentz studying agronomy at the Federal University of Santa Maria (UFSM) and lived in the city.
Julian de Almeida Farias
Julian de Almeida Farias was born in Dom Pedrito, where he studied at the school of Our Lady Sponsor. He studied engineering in automation UFSM.
Kelen Aline Karsten Favarin
Kelen Aline Karsten Favarin studied law at Santa Maria ULBRA.
Kelli Anne Santos Azzolin
Kelli Anne Santos Azzolin was 22. He graduated as a master in science education from the Federal University of Santa Maria (UFSM) in 2012, when he presented dissertation on experimental activities of high school students in chemistry. Pharmacology Biochemistry and studied and followed studies of nuclear biology and biochemistry.
Karin Fernanda Knirsch
Karin Fernanda Knirsch studied food technology at UFSM.
Larissa Holsbah
Larissa Holsbah was born in Santa Maria and graduated in tourism at Franciscan University Center (UNIFRA). Would attend in food technology at the Federal University of Santa Maria (UFSM).
Terres Larissa Teixeira
Terres Larissa Teixeira worked as a teacher and was student of the Federal University of Santa Maria (UFSM).
Laureane Salapata da Silva
Lauriane Salapata da Silva, 21, was studying occupational therapy at the Federal University of Santa Maria (UFSM).
Leandra Fernanda Toniolo
Leandra Fernanda Toniolo was 23 and studying radiology at the Federal University of Santa Maria (UFSM).
Leandro Avila Leivas
Leandro Leivas Avila was born in Santa Maria and studied agronomy at the Federal University of Santa Maria (UFSM). It was formed in Accounting at Franciscan University Center (UNIFRA).
Leonardo Machado de Lima
Leonardo Machado de Lima, 26, was a soldier of the Brazilian army. Machado managed to escape alive from the club on fire, but re-entered twice on site and in the second, got stuck. The soldier died trying to save others who were in the nightclub. He was buried with military honors on Monday (28).
Leandro Nunes da Silva
Leandro Nunes da Silva studied in archival UFSM.
Leonardo Lemos Karsburg
Leonardo Lemos Karsburg was natural Uruguaiana, where he studied in college Sant'Ana. Studying agronomy at UFSM.
Leonardo Lacerda Machado
Leonardo Lacerda Machado was natural in Rio de Janeiro and was 28 years old. He was an Army officer, graduated from the Military Academy of Agulhas Negras (Aman) in 2007. Lived in Santa Maria and served in the 4th Regiment of Combat Cars in South Rosary
Leonardo Schoff Vendrúsculo
Leonardo Schoff Vendrúsculo studied agronomy at the Federal University of Santa Maria (UFSM).
Leticia Chest
Leticia Chest was 18, was a native of Tucunduva and attending the first semester of Food Technology at the Federal University of Santa Maria (UFSM).

Leticia Ferraz da Cruz
Leticia Ferraz da Cruz studied veterinary medicine at UFSM.
Leticia Vasconcellos
Leticia Vasconcellos, 36, worked at the nightclub Kiss ticket. He had two children, a boy of 3 years and a girl of 6. He died while trying to rescue colleague who was inside the club, according to the account of his sister, Vanessa Vasconcellos. Lived in Santa Maria and attended UNIFRA.
Lincon Turcato Carabagiale
Lincoln was born in Turcato Carabagiale Ijuí and worked as a meteorologist at INPE (National Institute for Space Research) in Santa Maria.
Victoria Louise Farias Brissow
Louise was Brissow Itaqui and studied Food Technology at the Federal University of Santa Maria (UFSM), which he joined in 2012 and was expected to graduate in 2015. It was gremista and sister Andressa Brissow, who also died in the fire.
Luana Behr Vianna
Luana Behr Vianna was born in Santa Maria and studied psychology at Franciscan University Center (UNIFRA).
Lucas Foggiato
Foggiato Lucas was born in Dom Pedrito, studied agronomy at the Federal University of Santa Maria (UFSM) and worked at the company Phytus Institute.
Lucas Leite Teixeira
Lucas Leite Teixeira, a native of Santa Maria, was out of the Army and belonged to the 3rd Field Artillery Group Self propelled.
Luciane Moraes Lopes
Luciane Moraes Lopes was born in Santo Antonio Missions, was 18 and did course stewardess.
Luciano Tagliapietra Esperidião
Luciano Esperidião Tagliapietra was born in Palma Nova and lived in Santa Maria. He worked at the Brazilian army.
Luisa Batistella Püttow
Luisa Batistella Püttow studying dentistry at the Federal University of Santa Maria (UFSM) and would graduate at the end of the year. It was natural desert, where the body will be veiled.
Luis Antonio Shale
Luis Antonio Shale studied at the College Goal Santa Maria. Studying veterinary medicine at UFSM. He was married to Rosane Rehermann Fernandes who also died in the fire.
Luis Felipe Balest Piovesan
Luis Felipe Balest Piovesan was 19 and was born in Ijuí. Studying agronomy at UFSM. The body was veiled in Panambi, where the family was living.
Luis Fernando Donati
Luis Fernando Donati was 20 and studying agronomy at the Federal University of Santa Maria (UFSM). Boyfriend was Flavia de Carli Magalhães, who also died in the fire.
Luiza Alves da Silva
Luiza Alves da Silva was born in Itaqui was 26 and studying law. The mayor of Itaqui decreed official mourning for the loss of three days.
Luiz Carlos de Oliveira Ludin
Luiz Carlos de Oliveira Ludin was 45 and was first sergeant of the Air Force. Graduated in Dentistry, lived in Vila Militar de Santa Maria, where he worked with his wife Nuria and her son. He left three sons, who did not live with him.
Luiz Eduardo Flores Viegas
Luiz Eduardo Flores Viegas was born in Santa Maria and was 24 years old. He studied at the military college of Santa Maria. Studying computer science at the Federal University of Santa Maria (UFSM).
Luiz Fernando Rodrigues Wagner
Luiz Fernando Rodrigues Wagner was born in Santa Maria and was enrolled in the course Instructor Transit Center Franciscan University (UNIFRA).

Ps: the number rises to 235 dead.


Ps: the number rises to 235 dead. List of names of victims from A to L.

CONTINUES ...

Nenhum comentário: